FREE Worldwide Shipping Today!
Close
You have (0 items) in your Wishlist
No Items in Wishlist

To add items to your wishlist, simply click the "Add to Wishlist" link from any product page.

Don't see Wishlist items you've previously added? Create an account or login now on all devices to sync your Wishlist.

Additional Views

Coffee Talk

by David Olenick

Framed Art Print

DESCRIPTION

Choose from a variety of frame styles, colors and sizes to compliment your favorite Society6 gallery, or fine art print - made ready to hang. Fine-crafted from solid woods, premium shatterproof acrylic protects the face of the art print, while an acid free dust cover on the back provides a custom finish. All framed art prints include wall hanging hardware.

Java nice day.

ALSO AVAILABLE AS A TEE AT THREADLESS
http://www.threadless.com/product/5615/Coffee_Talk

http://davidolenick.com/

https://www.facebook.com/DRO72

https://www.threadless.com/profile/18...72/designs

http://ohhdeer.com/artists/david-olenick

http://shirt.woot.com/catalog?q=david+olenick



Brandon Ortwein commented on March 19, 2013 7:30pm
yes. yes you do coffee.
David Olenick commented on March 19, 2013 8:00pm
haha, thx brandon
Eric Fan commented on March 19, 2013 8:29pm
so good.
David Olenick commented on March 19, 2013 8:51pm
thx so much, eric!
Amelia Senville commented on March 19, 2013 10:28pm
Frightening!
Nicklas Gustafsson commented on March 20, 2013 2:16am
Haha, great!
WEAREYAWN commented on March 20, 2013 2:34am
hahaha perfect
David Olenick commented on March 20, 2013 6:43am
thank you, nick, amelia and weareyawn!
Skye Zambrana commented on March 20, 2013 8:58am
LoL it's true :)))
m-e peintre commented on March 20, 2013 8:58am
So cool!
Reg Lapid commented on March 20, 2013 9:08am
hahaha awesome!
David Olenick commented on March 20, 2013 9:46am
thx skye, m-e peintre, and reg! i'm about to get my 2nd cup today.. what choice do i have?
Monica Gifford commented on March 20, 2013 12:00pm
so good! i wish this came on a coffee mug! :)
jenn jorgensen commented on March 20, 2013 12:17pm
So true!
AnishaCreations commented on March 20, 2013 12:21pm
Bwahahaha! Yep!
Josh Franke commented on March 20, 2013 12:21pm
ha nice style~
David Olenick commented on March 20, 2013 1:11pm
monica, i wish that too! will mock up a mug when i sub to threadless...

thx jen, anisha, and j. franke!
Heather Buchanan commented on March 20, 2013 1:14pm
Every time I look at this I giggle! Thanks for giving me the smiles.
David Olenick commented on March 20, 2013 1:28pm
;-)
Nicole Cleary commented on March 20, 2013 1:31pm
I absolutely love this. Great design. I think it would make a great t-shirt design as well.
Libertad Leal Photography commented on March 20, 2013 1:49pm
Totally! Love this!
David Olenick commented on March 20, 2013 1:49pm
thx nicole! will be submitting it as a t-shirt design on threadless this week! :-)
David Olenick commented on March 20, 2013 1:50pm
thx libertad leal! :-)
PaperTigress commented on March 20, 2013 2:09pm
This is genius!!!!
Matt Jeffs commented on March 20, 2013 2:14pm
Scary because it's true!
David Olenick commented on March 20, 2013 2:16pm
thx so much, paper tigress and matt!!
Ian Byers commented on March 20, 2013 2:40pm
Yes you do. Great work man, I'm loving it all.
You really established a style and voice all your own.
Congrats!
David Olenick commented on March 20, 2013 3:03pm
kind of you to say - appreaciate that, ian!
Nick Nelson commented on March 20, 2013 3:05pm
Hahaaa! Sweet!
Dr. Lukas Brezak commented on March 20, 2013 3:36pm
Yeah! ( - . - ")
David Olenick commented on March 20, 2013 4:33pm
thx nick and Dr. B!
Monica Gifford commented on March 21, 2013 8:26am
Just a heads up -- someone is selling a few of your designs on this fb site:
https://www.facebook.com/hipecases

You can delete this comment if you want, I just didn't know how to reach you.
David Olenick commented on March 21, 2013 8:45am
thanks so much, i'll check it out!!
David Olenick commented on March 21, 2013 8:52am
checked the link and googled it... i think they took the page down. maybe others complained. thanks again for looking out!
Monica Gifford commented on March 21, 2013 8:54am
No prob. ;)
jenn jorgensen commented on March 22, 2013 11:03am
Had to share this with a friend and he was wondering if you offered this as a tshirt?
David Olenick commented on March 22, 2013 11:23am
hi jenn. :-) it will be competing to be a t-shirt on threadless.com probably within a few days... ill post about it here, and you and your friend can vote for it to be a tee. otherwise, i'll offer it as a tee here later on.
jenn jorgensen commented on March 22, 2013 11:27am
Thanks for getting back to me so quickly. I also friend requested you of FB.
David Olenick commented on March 22, 2013 12:15pm
accepted. :-) btw, the piece just went up on Threadless... will post a link on S6 within the hour...
Catspaws commented on March 23, 2013 2:54am
super !love coffee :)
David Olenick commented on March 23, 2013 7:45am
thx catspaws! :-)
interopia commented on March 23, 2013 10:27am
awesome...i can relate
David Olenick commented on March 23, 2013 10:41am
thx intertopia!
dzynwrld commented on March 23, 2013 11:43pm
great idea... and so true!
David Olenick commented on March 24, 2013 7:37am
thx dzynwrld!
Lena commented on March 28, 2013 6:09am
Ha! Good one!!
David Olenick commented on March 28, 2013 8:42am
thx lena! ;-)
Lyle Hatch commented on March 31, 2013 5:52am
for sure!
David Olenick commented on March 31, 2013 1:33pm
thx lyle!
Bruce Stanfield commented on April 1, 2013 7:49pm
At a Buck eighty a day ~ coffee does! well done!
David Olenick commented on April 1, 2013 8:12pm
thx bruce!
Guillermo de Llera commented on April 4, 2013 11:07pm
Love your pieces David :)
David Olenick commented on April 5, 2013 6:45am
thanks guillermo!
Wayne Edson Bryan commented on April 5, 2013 1:50pm
Oh Yeah! ✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 👍
David Olenick commented on April 5, 2013 3:07pm
thx wayne!
Mendelsign commented on April 13, 2013 1:13am
ADORABLE XD
David Olenick commented on April 13, 2013 7:45am
thanks mendel!
Sherie Myers commented on April 25, 2013 1:25pm
yes yes he does own me hahaha love this!
David Olenick commented on April 25, 2013 9:38pm
thx sherie! :-)
Justin Gedak commented on May 3, 2013 8:12pm
Hahaha that's so awesome! And it's true, I'd be doomed without coffee.
David Olenick commented on May 4, 2013 6:07am
haha, thx justin!
Monika Strigel commented on May 19, 2013 2:17am
100 %
David Olenick commented on May 19, 2013 7:08am
;-)
See Mike Draw commented on May 31, 2013 2:33pm
Cute but ominous :)
David Olenick commented on June 1, 2013 9:35am
thx mike!
B-Bunny Shye commented on June 19, 2013 8:09pm
simple formula it works great!
David Olenick commented on June 19, 2013 8:25pm
thx b-bunny shye!
Jamie Noel commented on July 1, 2013 10:00pm
this is true!!
David Olenick commented on July 2, 2013 7:58am
;-)
Brittany commented on July 17, 2013 1:58pm
love your style:)
David Olenick commented on July 17, 2013 3:10pm
glad to hear it - thanks brittany! :-)
Rachel Lee commented on July 18, 2013 9:31am
so true!!! (^0^)
David Olenick commented on July 19, 2013 7:34am
;-) thx rachel!
Moran Barkai commented on August 22, 2013 10:53am
so true :) love it
David Olenick commented on August 22, 2013 12:01pm
thx moran! :-)
Lera Razvodova commented on August 28, 2013 1:33am
So cute and fun! I like it
David Olenick commented on August 28, 2013 7:26am
thx lera!
Caitlin McCarthy commented on August 30, 2013 3:33pm
It's true haha. Cute and fun shop!
David Olenick commented on August 30, 2013 4:40pm
thx caitlin! ;-)
beyondthehedge commented on September 11, 2013 12:49am
Now I think of this every time I make my morning coffee...or the second morning coffee :) Love the style!
David Olenick commented on September 11, 2013 9:01am
haha, that's awesome, thx! ;-)
Kristijan D. commented on September 24, 2013 8:18am
soooo true!! :D
David Olenick commented on September 24, 2013 9:37am
u know it! ;-)
Elisabeth Fredriksson commented on September 28, 2013 5:05pm
Simply genious ^^, I know the feeling.
David Olenick commented on September 29, 2013 7:44am
;-) thx!
Elisabeth Fredriksson commented on October 31, 2013 10:24am
Haha... I love this coffee cup design in the coffee cup! :-D
David Olenick commented on November 1, 2013 10:53am
i've been waitng to put that cup on a cup! ;-)
DisdainGlittersGold commented on November 7, 2013 8:07pm
I have just seen one of your designs in this photo-shoot! Looks amazing :) you have probably already seen it but here it is..... http://phunkhaus.tumblr.com/post/6632...rs-for-fhm
David Olenick commented on November 7, 2013 8:19pm
cool thanks!!! i actually hadn't seen it yet! :-)
Gyossaith commented on December 16, 2013 12:21am
was just thinking of getting another cup, lol. cute design, well done!
David Olenick commented on December 16, 2013 10:06am
do it! thx ;-)
Ming Myaskovsky commented on February 11, 2014 7:50am
L
O
V
E
!!! ;D
David Olenick commented on February 11, 2014 9:19am
thx hlmm!! ;-D
Jarrah James commented on February 12, 2014 1:43pm
amen to that! lol
David Olenick commented on February 12, 2014 1:57pm
;-)
Procrastenabled commented on March 14, 2014 2:29pm
Yes, yes he does. Smug little mug.... ;)
David Olenick commented on March 21, 2014 11:12am
haha , thx! smug mug would have been a good title! ;-)
Amy Gale commented on April 10, 2014 9:15am
daaaaamn, so true.....
David Olenick commented on April 11, 2014 10:36am
;-)
Daniel Bevis commented on May 5, 2014 11:21pm
Yes, yes you do [Tea]...
David Olenick commented on May 6, 2014 7:40am
haha ;-)
Debi Dalio commented on May 13, 2014 12:48pm
Frickin' hilarious!
David Olenick commented on May 13, 2014 12:58pm
thx debi!
Michael Creese commented on May 21, 2014 8:25pm
Your whole gallery is awesome. This made me laugh so hard!
David Olenick commented on May 22, 2014 6:28am
thx mike!!
Dxx Kris commented on June 11, 2014 7:41am
hahahah, I love this ! xD !
David Olenick commented on June 11, 2014 8:20am
thx dxx! :-)
Cindy Lou Bailey commented on June 13, 2014 8:43am
Hey David, I noticed this image was posted on Rhett and Link's tumblr with no credit to you? It was also posted to their Facebook page. It doesn't look like anyone is trying to sell your image, but I thought you might want to be aware that they are using it without giving you due credit:
http://rhettandlink.tumblr.com/post/8.../true-life
https://www.facebook.com/RhettAndLink...tos_stream
David Olenick commented on June 13, 2014 9:36am
thanks so much for looking out, cindy! :-)
Cindy Lou Bailey commented on June 13, 2014 4:12pm
Sure! No prob. :)
David Olenick commented on June 15, 2014 9:54am
they were kind enough to add credit line/links when i reached out to them. thanks again! :-)
Cindy Lou Bailey commented on June 15, 2014 10:46am
Oh good! You're very welcome! :) I'm so glad that it worked out and that there was nothing shady going on!
David Olenick commented on June 15, 2014 1:16pm
:-)
k_design commented on June 22, 2014 12:43pm
LIKE IT
David Olenick commented on June 22, 2014 1:27pm
THANK YOU ;-)
The Faithful Canvas commented on July 26, 2014 12:48pm
LOL So incredibly TRUE! Coffee owns me! Like, umm, 8-10 times a day? ;)
David Olenick commented on July 26, 2014 5:48pm
haha, thanks!
Pac-Mods commented on July 27, 2014 1:14pm
congrats on getting printed on threadless!
David Olenick commented on July 27, 2014 2:29pm
thx pac-mods!
Factory23 commented on August 23, 2014 10:35am
Hihihii
David Olenick commented on August 25, 2014 8:48am
thanks factory23! ;-)