Introducing iPhone 6 Cases to Society6!
Close
You have (0 items) in your Wishlist
No Items in Wishlist

To add items to your wishlist, simply click the "Add to Wishlist" link from any product page.

Don't see Wishlist items you've previously added? Create an account or login now on all devices to sync your Wishlist.

Genghis Khan - TEMUJIN 19

by PAUL PiERROt

Phone Skins

DESCRIPTION

Skins are thin, easy-to-remove, vinyl decals for customizing your device. Skins are made from a patented material that eliminates air bubbles and wrinkles for easy application.

Genghis Khan - TEMUJIN 19

When you smell this cherry blooms-
I'll go and greet you- witout my shoes-
Then you hug me please until my ribs fracture-

i'm still breathing-
i'm heading back to you now-
Then take me back to time before when I was 19-

I'm going to recognize you and love you again with all my heart-

Genghis Khan - Temujin 19 yrs old. nostalgia











PAUL PiERROt commented on July 23, 2012 9:35am
Genghis Khan - TEMUJIN 19

When you smell this cherry blooms-
I'll go and greet you- witout my shoes-
Then you hug me please until my ribs fracture-

i'm still breathing-
i'm heading back to you now-
Then take me back to time before when I was 19-

I'm going to recognize you and love you again with all my heart-

Genghis Khan - Temujin 19 yrs old. nostalgia








Tummeow commented on July 23, 2012 9:41am
So lovely!
Wayne Edson Bryan commented on July 23, 2012 9:43am
WWWonderful, Genghis Paul! ☆ ☆ ☆ ☆ ☆! ;-)
Fimbis commented on July 23, 2012 9:50am
Love it!!
Nicholas Van Orton commented on July 23, 2012 10:08am
5 stars !
Hugo Barros commented on July 23, 2012 10:22am
Yes!great work
PAUL PiERROt commented on July 23, 2012 10:26am
thx so much my ppl! cheers! :)
Seamless commented on July 23, 2012 10:27am
beautiful!
GaleStorm Artworks commented on July 23, 2012 11:11am
Totally in love with his bare feet and big rib-braking hugs he wants....
He's too cute!
Terry Fan commented on July 23, 2012 11:20am
Awesome work, Paul!
Carina Povarchik commented on July 23, 2012 11:58am
Adorable this!!! your style in pink are particularly cute Paul :D ♥
Ben Geiger commented on July 23, 2012 1:34pm
LOVE IT!
PAUL PiERROt commented on July 23, 2012 2:28pm
thx so much seamless. galestorm. terry. carina. ben !! cheers!
plz hug Genghis Khan until his ribs break! +_+ lol.
Patricia Howitt commented on July 23, 2012 3:11pm
GREAT STUFF Paul!
PAUL PiERROt commented on July 23, 2012 6:50pm
thx so much patricia- +_+
Vargamari commented on July 23, 2012 9:07pm
He is adorable in every role! :)
PAUL PiERROt commented on July 24, 2012 2:19pm
thx so much vargamari! :)
Chris' Landscape Images of Aus… commented on July 24, 2012 2:52pm
Beautiful work, Paul. Love the verse too !!
PAUL PiERROt commented on July 24, 2012 4:40pm
thx so much for enjoying this piece- christopher! :)
Lisa Argyropoulos commented on July 24, 2012 8:43pm
Aaaaah...so cute!
Michael Todd commented on July 24, 2012 9:43pm
very awesome paul! YEEEAAAH!
Aleksandra Mikolajczak commented on July 25, 2012 11:44am
[ location - field of daisies, somewhere in the middle sits the warrior, his thoughts are so far above and beyond...when suddenly..slash! slash! Slash! ] battle..no battle..battle..no battle..battle..no battle..battle, oh, crap! battle not again!__haha, thumbs up :D!!!
PAUL PiERROt commented on July 25, 2012 12:23pm
eat some? nop- drink some? nop- i need some healing time-
thx so much lisa~~ michael~! and alekshiro~! x_x
noblackcolor commented on July 29, 2012 2:42pm
delicious style paul!
PAUL PiERROt commented on July 30, 2012 5:41am
THX SO MUCH NOBLACK! +_+
MoArt Rotterdam commented on August 1, 2012 3:49pm
TOO cool!!!
PAUL PiERROt commented on August 1, 2012 5:19pm
thx so much again moart!!! :)
Nikola Nupra commented on August 1, 2012 5:32pm
Wonderful! The colours are amazing!
PAUL PiERROt commented on August 1, 2012 7:17pm
thx so much nikola! :)
José Luis Guerrero commented on September 26, 2012 8:40pm
Excellent co production with muxxi Sir!
PAUL PiERROt commented on September 26, 2012 8:59pm
hi jose! thx for stop by.. thumbs up :) i'm really enjoying your pieces so much in love everytime!
José Luis Guerrero commented on September 26, 2012 9:03pm
Me too sir. Thx!
Catspaws commented on September 27, 2012 2:17pm
wonderful,nice words too
PAUL PiERROt commented on November 21, 2012 9:32pm
+_+
Yasmina Baggili commented on November 23, 2012 3:00pm
Really love this!!
PAUL PiERROt commented on November 23, 2012 8:34pm
:)
dogooder commented on December 12, 2012 9:05pm
Love it :)
PAUL PiERROt commented on January 6, 2013 1:30am
:D
pixel404 commented on February 6, 2013 11:58am
wow
Tyler Spangler commented on February 19, 2014 11:19am
Nice!
PAUL PiERROt commented on June 5, 2014 6:56pm
+_+